DZIEŃ 5 & 6 OSZCZĘDZANIA NA FULLY RAW

#projekt 7x15 #raw gal diary #VRAWdetox

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 14.55.28

Nowy zakup po za kulisami oszczędzania! Pitaya sproszkowana … Łudziłam się, że będzie koloru różowego, jak jedna z jej sióstr, ale niestety biała. W smaku? Delikatna, lekko słodka, ale kosztowna.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 20.59.29

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 14.55.34

Zrobiłam smoothie z 2 bananów, surowego kakao, wody i sproszkowanej pitaji.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 20.59.21

Daktyle, które dostałam w prezencie.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 14.55.41

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 21.14.33Zrzut ekranu 2016-08-22 o 21.14.40

Moja mama przywiozła mi darmową zieleninę z naszego ogrodu, więc było kolejne smoothie. A do tego 1/2 opakowania bok choy, jedna pietruszka, liście buraków, sproszkowana trawa pszeniczna i banany na domowym mleku koko.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 14.53.13

Ogóreczki kiszone za free.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 20.59.08

Surówka z pomidorów, awokado i szczypiorku.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 21.14.27

Zielone smoothie na kolacje, ale nie pamiętam z czego, bo to nie ja przygotowywałam.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 14.55.50

Kolejny dzień to zielone smoothie z dzikiej zieleniny, mleko ze słonecznika i banany.

Zrzut ekranu 2016-08-22 o 21.14.52

Świeże ogórki i koniec. Nie mam więcej zdjęć. Poszłam zrealizować współpracę do pierogarni oraz umówiłam się przy wegańskim tofurniku. Projekt zakończyłam 1,5 dnia wcześniej. Udowodniłam sobie, że potrafię wydawać 15-20 złotych dziennie na jedzenie. Owoce najlepiej kupować przecenione – dojrzałe, zieleniny szukać na polach, ale nie rezygnować z tej ze sklepów, kiszonki są również tanie, ale można samemu je przygotowywać w domu, tak jak większość super foods!!! I tym się niedługo zajmiemy wspólnie na łamach bloga!